Makelaarsplaza.nl in de steigers

Datum nieuwsfeit: 11-03-2000
Makelaarsplaza.nl spoedig van start

GIESSENBURG - Peter Donk Productions lanceert mogelijk deze of volgende maand de nieuwe site www.makelaarsplaza.nl . De site staat in de startblokken.

Adverteerders zijn makelaars in onroerendgoed uit heel Nederland. De site is bedoeld voor bedrijven en consumenten, die op zoek zijn naar een woning, grond of bedrijfspand elders in Nederland. Op een simpele manier kan op de indexpagina een provincie worden gezocht, waarna een regio kan worden aangeklikt. Daar staan vervolgens banners van makelaars, die actief zijn in die regio. Makelaarsplaza.nl is nu nog gekoppeld aan de domeinnaam van de 'Alblasserwaard Internetkrant'. Straks zal de naam alleen gekoppeld zijn aan makelaarsplaza.nu / com / net / org. De vijf domeinnamen moeten verwarring voorkomen en alle namen zijn in bezit van Peter Donk Productions te Giessenburg. Ton Kroon, nu reeds verantwoordelijk voor de techniek en vormgeving van de internetkrant, neemt ook de layout voor www.makelaarsplaza.nl voor zijn rekening. De verkoop van banners wordt uitbesteed aan een advertentieverkoopbedrijf elders in de regio Alblasserwaard. Peter Donk Productions blijft wel zelf de reclameverkoop doen voor de andere twee bestaande sites, te weten: www.villafrance.nl en www.alblasserwaard.net. Het bedrijf heeft straks twee landelijke en één regionale site in werking. Het is de bedoeling uiteindelijk met www.makelaarsplaza.nl ook landelijk te gaan adverteren op radio / televisie. Peter Donk Productions beschikt over meerdere domeinnamen en zal zich in de toekomst nog meer op internet gaan concentreren. Het mediabedrijf werkt nu met name voor radio, televisie, internet en enkele regionale kranten.