Student kan studiebeurs winnen bij opening gebouw Vertis

Datum nieuwsfeit: 13-03-2000

email: (spoelstraj@vertis.nl)

Groninger student kan gratis studiebeurs winnen

Datum: 13 maart 2000

Groninger student kan complete studiebeurs winnen bij opening van nieuwe gebouw van Vertis

‘Elk voordeel heb z’n nadeel’ is misschien wel de bekendste stelling van voetbalprofessor Cruijf. Automatiseringsbedrijf Vertis daagt Groninger studenten uit deze stelling te doorbreken. Ter gelegenheid van de opening van de nieuwe vestiging op het Zernike park in Groningen mogen studenten een maatregel bedenken die gaat bijdragen aan de economische groei van Groningen zonder dat het unieke karakter verloren gaat en Groningen een tweede Randstad wordt. De beste oplossingen zullen worden beloond met een studiebeurs.

Het soort oplossing wordt volledig aan de student overgelaten. Het mag van alles zijn: van een maquette van een nieuwe rondweg, een programma voor de stoplichten dat het wachten minimaliseert tot een scriptie waarin men maatregelen omschrijft om het telewerken te bevorderen. De oplossingen zullen worden beoordeeld door een deskundige jury met leden uit zowel het noordelijke bedrijfsleven als leden van de Hanzehogeschool en de RUG.

Inschrijven

Inschrijven kan via de website: www.vertis.nl en is mogelijk tot 21 april. Daarna heeft men tot 19 mei de tijd om de oplossing in te sturen. Als de oplossing zich er voor leent kan die via de site worden ingezonden. Uiteraard mag het ook via de post: Vertis
9640 AB

Meer informatie?