Van den Goorbergh plv. voorzitter hoofddirectie Rabobank

Rabobank Nederland

VAN DEN GOORBERGH PLAATSVERVANGEND VOORZITTER HOOFDDIRECTIE
13 maart 2000

Dr. Wim van den Goorbergh (51) is per 1 april 2000 benoemd tot plaatsvervangend voorzitter van de Hoofddirectie van Rabobank Nederland. Van den Goorbergh maakt sinds juni 1993 deel uit van de Hoofddirectie. Hij gaf daarin tot mei 1999 mede leiding aan het binnenlands bankbedrijf. Sindsdien is hij belast met de portefeuille Financiën.

Van den Goorbergh trad in april 1980 in dienst van Rabobank Nederland als adviseur van de Hoofddirectie. Vanaf april 1983 gaf hij achtereenvolgens leiding aan de uitbouw van het buitenlandse vestigingennet, de uitbreiding van het effectenbedrijf en de activiteiten van Rabobank Nederland op de professionele geld- en kapitaalmarkten.

Rabobankorganisatie Rabobank Nederland Externe Communicatie Telefoon (030) 216 2822/216 2460 Telefax (030) 216 1916