Nederlandse ondernemingen koplopers in zaken via Internet

Datum nieuwsfeit: 13-03-2000
Perscontact: Karin van Geelen, Public Relations, Cisco Systems, Telefoon: 020 342 34 12, E-mail: kgeelen@cisco.com PR bureau: Robert de Moll, MCS BV, Telefoon: 023 562 82 08, E-mail: robertdm@monogram.nl

IDC: Nederlandse kleine en middelgrote ondernemingen behoren tot Europese koplopers in zakendoen via Internet

Amsterdam, 13 maart 2000 - Onderzoek van International Data Corporation (IDC) toont aan dat Nederland voorop loopt bij de ontwikkeling van het zakendoen via Internet in Europa, met een nieuwe generatie van ondernemingen die zullen uitgroeien tot de Amazons en Yahoos van morgen. Volgens het IDC-onderzoek, dat is uitgevoerd in ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen