Graphics Mania 2000 in Amsterdam

* * * * * * * * * * * * * * * *
8 FEBRUARI 2000

* * * * * * * * * * * * * * * *

Graphics Mania 2000 - Nog acht dagen vroegboekkorting!

Op 14 en 15 maart a.s. organiseert Inventiv' Computeropleidingen het evenement Graphics Mania 2000 in Amsterdam, dat speciaal bedoeld is voor de grafische pc-(semi)professional. De nadruk zal daarbij liggen op de software van Corel: 14 maart is voornamelijk gewijd aan CorelDRAW en 15 maart is voornamelijk gewijd aan Corel PHOTO-PAINT en Corel VENTURA. Daarnaast wordt er tijdens de dagen aandacht besteed aan aanverwante toepassingen, zoals het maken van webgraphics en het werken met PDF.

Sprekers uit binnen- en buitenland zijn verantwoordelijk voor een leerzame en professionele inhoud van de dagen. Bekend Corel-auteur Rick Altman, tevens gastheer van de succesvolle CorelWORLD-evenementen, zal op beide dagen lezingen geven en tips en technieken uit de doeken doen. Uit Canada maken Tom Anzai (Corel certified instructor), Fiaaz Walji en Allan Shearer (beide Corel Corp.) hun opwachting. Uiteraard zijn ook diverse Nederlandse topsprekers van de partij, zoals Herman Hartman, Ton Rombout, Pieter Dhaeze, Erwin Olij en Bob van Duuren.

Tijdens het evenement is de gehele tijd een Helpcenter geopend, waar bezoekers met vragen, problemen en bestanden terecht kunnen. Tevens hebben bezoekers de mogelijkheid zich eenmalig kosteloos te certificeren in CorelDRAW 8 of 9, naar keuze tijdens de dagen zelf, of anders op een later tijdstip bij Inventiv' Computeropleidingen.

Tot en met 15 februari geldt een vroegboekkorting van 10% op de toegangsprijs (f 495,- voor één dag en f 795,- voor twee dagen; prijzen excl. BTW). (Oud)cursisten van Inventiv' Computeropleidingen krijgen in alle gevallen 15% korting (niet in combinatie met andere kortingen.)

Voor meer informatie kunt u terecht op de speciale website www.mania.nu

Meer informatie:
Inventiv' Computeropleidingen