Congres Algemeen Verbond Bouwbedrijf in Den Haag

ALGEMEEN VERBOND BOUWBEDRIJF

AVBB-congres d.d. 14 maart 2000

AVBB-congres

Op dinsdag 14 maart 2000 wordt in het Nederlands Congres Centrum te Den Haag het jaarlijkse congres van het Algemeen Verbond Bouwbedrijf (AVBB) gehouden.
Het AVBB is de federatie van elf ondernemersorganisaties in de bouw: NVOB, VGBouw, NVWB Bouwers van infrastructuur(1), VAGWW(1), NVB Bouwondernemers & Ontwikkelaar, Bolegbo-vok, VBKO, NABU, vocBETONBOUW, OBN en WRI.

Onderwerp van het congres is de integratie van wonen, werken en verplaatsen in 2005. We beginnen met een actualiteitenprogramma van 14 maart 2005, waarin we kijken naar de realisatie van genoemd thema. In het tweede deel van het programma wordt aan de hand van stellingen getoetst of deze realiteit ook de werkelijkheid is. Het congres wordt afgesloten met een aperitief culinair.

Programma:

13.30 uur
Ontvangst met broodjes.

14.00 uur
Actualiteitenprogramma van 14 maart 2005 gepresenteerd door Margriet Vromans.

14.50 uur
Pauze

15.30 uur
Discussie over de weg naar 2005, onder leiding van Ferry Mingelen, met vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven en de overheid.

16.40 uur
Uitreiking AVBB-prijs
De AVBB-prijs wordt toegekend aan een persoon of instelling die zich gedurende meerdere jaren op nationaal en/of internationaal niveau uiterst verdienstelijk heeft gemaakt voor de bedrijfstak bouw.

16.50 uur
Afsluiting congres door de voorzitter, de heer Brinkman.

17.00 uur
Aperitief culinair

Voor meer informatie over het AVBB kunt u terecht op onze website www.avbb.nl. Tevens kunt u contact opnemen met Roline Veldkamp, communicatie-adviseur AVBB, tel: 070-32 86 114.

(1)NVWB Bouwers van infrastructuur en VAGWW werken samen in VIANED.

29 feb 00 16:12