VNU neemt belang in Euroclix

Datum nieuwsfeit: 14-03-2000
VNU

VNU NEEMT BELANG IN EUROCLIX

VNU heeft via VNU Business Information Europe overeenstemming bereikt met 'Koninklijke Kampert en Helm Rotaform bv' en 'Motioncontainer Interactive Architects bv' over een belang van 22,5% in de Nederlandse onderneming EuroClix bv. EuroClix is een op permission marketing en loyalty management gebaseerd spaarprogramma.

Leden van EuroClix ontvangen via e-mail en de website www.euroclix.nl informatie en aanbiedingen op maat over onderwerpen die zij hebben opgegeven (permission marketing). EuroClix beloont haar leden hiervoor met een spaarconcept in de vorm van punten (loyalty management). De gespaarde punten (‘Clix’) kunnen worden ingewisseld voor euro’s.

Met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen