Overname LINCOM Telecommunicatie door CSS afgerond

Datum nieuwsfeit: 14-03-2000

CSS

Overname LINCOM Telecommunicatie door CSS afgerond

's-Hertogenbosch - ICT dienstverlener Computer Services Solutions Holding N.V. (CSS) heeft definitief overeenstemming bereikt met de aandeelhouders van de in Helmond gevestigde IT- en telecomdienstverlener Lincom Telecommunicatie over de overname van de onderneming. De transactie wordt per 1 januari 2000 geëffectueerd en gefinancierd uit de opbrengsten van de recente onderhandse plaatsing van nieuwe aandelen. Lincom zal in 2000 direct bijdragen aan de winst per aandeel van CSS Holding. CSS publiceert haar definitieve jaarcijfers over 1999 op 14 maart 2000 voorbeurs. Diezelfde ochtend zal de onderneming ook een persconferentie houden in Amsterdam.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen