Tweede paasdag zoekt Nederland YEPP MP3-spelers

Datum nieuwsfeit: 14-03-2000
Samsung

The search for the holy YEPP: `het pentagram wijst de weg'

Tweede paasdag zoekt Nederland YEPP MP3-spelers

Rijswijk, 14 maart 2000 - Met Pasen eieren zoeken is uit. YEPP'en is in. Tweede paasdag is de eerste Holy YEPP dag: zoek en vind een YEPP. Wat je vindt, mag je houden. Maar, de holy YEPP vind je niet zomaar. Je moet terug naar een ver verleden: verplaats je in de wereld van kruistochten, luister naar legendes, ontcijfer bijbelse teksten en ontdek waar de YEPP verborgen is.

In heel Nederland zijn YEPP MP3-spelers verborgen. Vanaf 14 maart worden diverse hints gegeven. Deze aanwijzingen moeten op 24 april 2000 leiden naar de plaatsen waar de YEPP's zijn achtergelaten. Degene die op tweede paasdag een YEPP vindt, heeft deze MP3-speler van Samsung gewonnen.

De aanwijzingen die naar de YEPP moeten leiden, worden op het Internet bekend gemaakt. Vanaf 13 maart worden op www.zoekmij.com de hints vrijgegeven. Aan de hand van legendes, bijbelteksten en oude landkaarten zal de muziekliefhebber het mysterie rond de YEPP moeten ontrafelen.

YEPP MP3-spelers
De YEPP is een draagbare audiospeler van Samsung voor het afspelen van MP3-bestanden. Het voordeel van de compacte YEPP is dat het geen bewegende delen bevat. Hierdoor is deze digitale MP3-speler ongevoelig voor schokken of trillingen: de muziek slaat niet over. De YEPP van Samsung is verkrijgbaar vanaf fl. 399,- inclusief BTW.
Samsung Electronics
Voor informatie en service over Samsung Electronics Benelux kunnen consumenten gratis bellen: 00800 -099 77 555.
Samsung Electronics is de belangrijkste werkmaatschappij van de Koreaanse Samsung Group - 13e op de ranglijst van grootste ondernemingen ter wereld - en neemt een cruciale plaats in binnen de ambitieuze groeistrategie van Samsung Group. De marketingorganisatie van Samsung Electronics Benelux is gevestigd in Rijswijk. Er zijn verkooporganisaties gevestigd in Rijswijk, Rotterdam, Zeist en Antwerpen.