FME-CWM-voorzitter Arie Kraaijeveld trekt het land in

Datum nieuwsfeit: 15-03-2000
Vereniging FME-CWM

algemeen

Uitnodiging informele bijeenkomst met FME-CWM-voorzitter Arie Kraaijeveld!

De Nederlandse metalektro-industrie beleeft spannende tijden. Alles is in beweging. De koppen op de voorpagina's van de kranten zeggen genoeg. Zo signaleerden wij de afgelopen weken: 'DAF ziet af van miljardenorder', 'Studiehuis weer anders', 'Bedrijfsleven werft massaal in buitenland', 'Paars juicht en kibbelt', 'Wachten op export naar Indonesië'. Allemaal zaken die u als ondernemer in de metalektro-industrie direct of indirect aangaan.

De heer drs. Arie Kraaijeveld, voorzitter van de Vereniging FME_CWM, wil graag met u over die onderwerpen praten die voor uw onderneming van belang zijn. Het liefst zou hij alle lidbedrijven persoonlijk bezoeken, maar dat is met een ledenbestand van 2.800 bedrijven een onmogelijke opgave. Daarom organiseert de Vereniging FME-CWM onder het motto 'de voorzitter komt naar u toe' regionale bijeenkomsten waar u op informele wijze met de heer Kraaijeveld van gedachten kunt wisselen. Aan de orde komen onder andere het industrie- en technologiebeleid, onderwijs- en arbeidsmarktproblematiek, arbeidsvoorwaardenontwikkelingen, zowel in nationaal als internationaal perspectief en uiteraard de ontwikkelingen binnen de vereniging.

Het programma ziet er als volgt uit:

15.30 uur ontvangst van de gasten

16.00 uur opening

16.05 uur inleiding door de heer drs. A. Kraaijeveld, voorzitter FME-CWM

16.45 uur discussie

17.30 uur aperitief

19.00 uur einde.

Hieronder volgen de locaties waar bovengemelde bijeenkomsten plaatsvinden.

Woensdag 15 maart De Fazanterie te Ulvenhout
Donderdag 16 maart Kasteel van Rhoon te Rhoon
Dinsdag 21 maart Koetshuis van landgoed 'Beeckesteijn' te Velsen-Zuid Woensdag 5 april Grote Hegge te Thorn
Donderdag 6 april Mercure Hotel te Deventer
Woensdag 12 april Familiehotel Paterswolde te Paterswolde Donderdag 13 april Slot Zeist te Zeist.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer
Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)