Elsevier start business-to-business-portal: zibb.nl

Datum nieuwsfeit: 15-03-2000

Persbericht
Elsevier start unieke business-to-business-portal: zibb.nl en sluit internet-alliantie met Microsoft
Elsevier bedrijfsinformatie bv, dochter van Reed Elsevier, lanceert vandaag zibb.nl (Zakelijk Internet voor Branche en Bedrijf), een grote business-to-business portal op het Internet. zibb.nl is primair gericht op ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, maar biedt informatie aan elke zakelijke beslisser. zibb.nl moet dé site op internet worden waar ondernemers hun informatie vinden en bovendien zaken kunnen doen.

zibb.nl biedt een combinatie van actuele en algemene bedrijfsinformatie met diepgaande branche-informatie. Vooralsnog zeven brancheportalen belichten nieuws en achtergronden over de bouw, horeca, food, logistiek, retail, automotive en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen