Asfalteren rotonde Voorweg gemeente Zoetermeer

Datum nieuwsfeit: 15-03-2000

Asfalteren rotonde Voorweg, vanaf 15 maart a.s.

Vanaf woensdag 15 maart aanstaande zullen de rotonde en de toeleidingswegen naar de rotonde Voorweg geasfalteerd worden. Deze werkzaamheden zullen ongeveer twee dagen gaan duren.

Afsluiting
Op 15 of 16 maart wordt de Voorweg, vanaf het spoorviaduct, afgesloten om de aansluiting te kunnen maken van de bestaande weg op de nieuwe weg. Daarna zullen de aansluitingen gemaakt worden van de Amerikaweg. Dit gebeurt op 17 maart, vanaf 09.00 uur zal de rotonde Meerzicht afgesloten worden voor het verkeer.
Het verkeer zal dan omgeleid worden via de Voorweg, de rotonde Voorweg wordt dan in gebruik genomen. De Amerikaweg, richting Centrum, wordt ook afgesloten voor het verkeer en dit wordt omgeleid via de Voorweg. Aan het eind van de dag zullen alle werkzaamheden klaar zijn.

Gemeente Zoetermeer © March 2000

Last update: 10 March 2000 (16:14)