Nieuwe personeelsleden syn-T-sys

Datum nieuwsfeit: 16-03-2000
Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik u graag een aantal nieuwe personeelsleden bij syn-T-sys voorstellen.

Martin Weenink is inmiddels aan de slag gegaan als Technical Support Manager. Eerder is hij werkzaam geweest bij Roccade Finance. Hier heeft hij de functie van database administrator vervuld. Tevens heeft syn-T-sys een nieuwe Consultant aangetrokken. Erwin Dral, voorheen werkzaam bij Computer Associates (Platinum), zal deze functie gaan vervullen. Erwin heeft in zijn loopbaan al de nodige ervaring opgedaan als Consultant metadata management. Ook op het gebied van Marketing heeft syn-T-sys versterking gekregen. Evelien Smeenk is onlangs aan de slag gegaan als Marketing Assistent. Eerder heeft zij in eenzelfde functie gewerkt bij Sybase Nederland B.V.

syn-T-sys is onlangs gestart met het opzetten van een vestiging in Belgie. Ronnie Vergauwen zal de rol van Product Manager op zich nemen bij syn-T-sys Belgie. Ook Chris Van Daele is sinds kort werkzaam bij de Belgische vestiging. Hij vervult de functie van Senior Account Manager. Vergauwen heeft eerder bij SAS gewerkt, zijn collega Van Daele is werkzaam geweest als Account Manager bij Computer Associates (Platinum).

syn-T-sys
syn-T-sys is een distributeur van innovatieve softwareproducten met als belangrijkste aandachtsgebied de Business Intelligence. De distributeursfunctie omvat het verzorgen van het salestraject, productgerichte consultancy, technische ondersteuning en training. De twee productleveranciers die syn-T-sys vertegenwoordigd zijn Informatica en Pine Cone Systems.

Voor meer informatie:
syn-T-sys, Evelien Smeenk, Marketing Assistent, tel: 030-6082083, email: smeenk@syn-t-sys.nl

Met vriendelijke groet,
Evelien Smeenk