Erigen introduceert nieuwe generatie e-business software

Datum nieuwsfeit: 16-03-2000

ERIGEN INTRODUCEERT NIEUWE GENERATIE E-BUSINESS SOFTWARE

Hilversum, 16 maart 2000 - Erigen, een nieuwe eBusiness applicatieleverancier, heeft een exclusief contract gesloten voor het leveren van Silknet-software op de Nederlandse markt. Silknet is een van de meest vooraanstaande software-ontwikkelaars op het gebied van eBusiness. Het Amerikaanse bedrijf levert producten aan traditionele bedrijven als 3Com, Bank of America, Pacific Bell, Microsoft, Sprint ZD Education en New Economy bedrijven als E*Trade, Beyond, Priceline en Carsdirect.

Erigen gaat in Nederland Silknet eBusiness ExperienceTM applicaties aanbieden. Hiermee kan Erigen organisaties helpen met het integreren van een eBusiness strategie in het traditionele bedrijfsmodel. Best-of-class toepassingen uit telefoon, e-mail, WAP en internet omgevingen worden hierbij geïntegreerd in een Unified Contact Center. Deze oplossingen waarbij de klant centraal staat, maken interactie, samenwerking en transactie mogelijk tussen personeel, partners, leveranciers en klanten. Gepersonaliseerde self service en virtual assistance leiden hierbij tot verhoogde customer experience en kostenverlaging.

Terry Wilcox, managing director Silknet Software Europe: "Nu bedrijven de strategische waarde van Internet erkennen, gaat de ontwikkeling van eBusiness in noord Europa razendsnel. Nederlandse bedrijven die als eerste eBusiness opnemen in hun bedrijfsstrategie, zijn in staat om een belangrijke positie in te nemen in de markt."

Jan van der Pouw, managing director Erigen: "Het Internet heeft een complete verschuiving veroorzaakt in de manier van zakendoen. Klanten eisen nu meer controle over hoe, met wie en waneer ze zakendoen. Bedrijven realiseren zich steeds meer dat hun traditionele Customer Relationship Management applicaties te veel intern gericht zijn. eBusiness betekend namelijk dat je de klant erkend als eindgebruiker en als volledige deelnemer in het bedrijfsproces. Als een bedrijf haar Commerce & Service applicaties openstelt voor klanten, employees, partners en leveranciers dan is die niet alleen efficient voor de klanten zelf omdat zij zichzelf nu helpen, maar ook voor de interne organisatie omdat de klant de relatie managed"

Silknet
Silknet Software levert klantcentrische eBusiness applicaties en systemen voor de Global 2000 en dot.com bedrijven. De software van Silknet is gebaseerd op Web technologieën en standaarden waarmee bedrijven een sterke relaties met klanten kunnen opbouwen door op maat gemaakte marketing, sales, eCommerce en customer support services. De Silknet benadering integreert alle soort contact met de klant, of die nu via het Web, de telefoon, e-mail of persoonlijk contact verlopen. Silknet is gevestigd in Manchester, New Hampshire, USA. Meer informatie over Silknet is te vinden op www.silknet.com
Erigen
Erigen is een full servie solution provider in de eBusiness markt. Erigen wil zijn klanten helpen om verder te gaan dan gewoon zaken doen, door de klanten te voorzien van klantcentrische oplossingen, opgebouwd uit Best-of-Class componenten. De web-based oplossingen stellen organisaties in staat om: een multi-channel strategie te implementeren en te onderhouden, hun bedrijfsdoelstellingen aan te passen aan de nieuwe economie en de organisatie flexibel te laten zijn voor klanten, partners en werknemers. Erigen is gevestigd in Hilversum.

Noot voor redacties