InfoRay benoemt Frans Rahms tot Country Manager Benelux

Datum nieuwsfeit: 16-03-2000
InfoRay benoemt Frans Rahms tot Country Manager Benelux

Leusden, 16 maart 2000 - InfoRay heeft per 1 maart Frans Rahms (36) benoemd tot Country Manager van InfoRay. Rahms heeft de dagelijkse leiding van InfoRay in de Benelux en is verantwoordelijk voor de consultants alsmede voor de sales- en marketingafdelingen. Voor zijn komst naar InfoRay was Frans Rahms werkzaam bij SGI (Silicon Graphics) als Branche Sales Manager en Sales Manager Benelux.

Eveneens met ingang van 1 maart is Bert Hooyman benoemd tot Manager Consultancy en Ivo Lubbers tot Manager Technical Consultants. Hooyman zal zijn huidige functie als Business Consultant en technisch adviseur bij InfoRay, zowel voor Europa als de Verenigde Staten, blijven uitoefenen. Ivo Lubbers is benoemd tot Manager Technical Consultants voor Nederland. Hij gaat met Bert Hooyman samenwerken om InfoRay-resources en -oplossingen op één lijn te brengen vanuit technisch perspectief.

Over InfoRay
InfoRay is een onafhankelijke Nederlandse softwareproducent die haar vleugels heeft uitgeslagen naar de Verenigde Staten. De onderneming heeft een flexibele Internet-architectuur ontwikkeld die het traditionele bedrijven met een complexe backoffice-infrastructuur mogelijk maakt over te stappen op een webcentrische aanpak. Deze architectuur is ook geschikt voor e-commerce- en .com-bedrijven om hun webapplicaties te koppelen aan een solide backoffice die is opgewassen tegen de snelheid van e-business. Met de architectuur van InfoRay zijn de benodigde koppelingen in zeer korte tijd te realiseren - binnen enkele maanden in plaats van jaren. InfoRay helpt ondernemingen om koppelingen te leggen tussen data van zakenpartners, leveranciers en klanten en deze data probleemloos toe te passen binnen e?business oplossingen. Met een Nederlandse vestiging in Leusden is het hoofdkantoor van InfoRay gevestigd in Cambridge, Massachussetts. Het bedrijf telt wereldwijd 75 werknemers. InfoRay is op het World Wide Web te vinden op www.inforay.com

Contactpersoon voor de pers:
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon 023 - 562 82 08,
(perlitaf@monogram.nl)