Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

F1 sponsorship moet snelle succes van Chello accentueren

Datum nieuwsfeit: 16-03-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Chello

chello broadband breidt zich wereldwijd uit op Formule 1-snelheid

F1 sponsorship accentueert het snelle internationale succes van chello

De introductie van de Arrows wagen valt samen met de introductie van de chello broadband service in Australië

Amsterdam, 16 maart 2000,

chello broadband nv, (chello), één van 's werelds toonaangevende broadband internet-bedrijven, actief in Europa, Latijns-Amerika en Australië en winnaar van de Best European Consumer ISP award, onthulde haar chello huisstijlkleur op de splinternieuwe Arrows F1-wagen in Melbourne en huldigde haar Australische broadband Internet-dienstverlening in op een introductie-evenement in Sydney.

Roger Lynch, ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie