Ben mobiele telefonie nu ook in Groningen

Datum nieuwsfeit: 16-03-2000

Den Haag, 15 maart 2000

Ben nu ook in Groningen

Ben heeft nu ook in Groningen een kwalitatief hoogstaand netwerk voor mobiele telefonie en datacommunicatie. Groningers kunnen nu bellen met het nieuwe DCS1800-netwerk van Ben. Op donderdag 16 maart stelt Ben zich voor aan het Groningse publiek.

Donderdag 16 maart tussen 18.00 en 21.00 uur tovert Ben de Groningse Vismarkt om in een openluchtdisco. Vanaf een Ben-oplegger draait DJ GJ (Gert Jan Kroon) hippe muziek voor het publiek.. Tijdens het optreden zullen promoteams van Ben de Groningers laten kennismaken met de Nederlandse aanbieder van mobiele telecommunicatie.
Ter gelegenheid van de Groningse introductie heeft Ben een apart actiepakket samengesteld, dat bestaat uit het populaire Siemens C25-toestel en een gratis head set. Dit pakket is verkrijgbaar vanaff 0,-. Deze actie is geldig van 16 tot en met 23 maart.

Ben is eenvoudig, helder en overzichtelijk. Ben abonnees betalen f 0,- abonnementskosten. Zij kunnen bovendien kiezen uit diverse abonnementsvormen: Ben soms, Ben regelmatig, Ben vaak en Ben extra en betalen alleen wat ze hebben verbruikt aan gekochte belminuten. Bellers die liever gebruikmaken van een PrePaid toestel, kunnen kiezen voor Ben vrij.

Over Ben
Ben Nederland B.V. is een Nederlands bedrijf met als aandeelhouders Belgacom (70,6%) en Tele Danmark (29,4%). Ben biedt producten en diensten aan voor zowel privé- als zakelijk gebruik. Ben blijft werken aan een groter en kwalitatief hoogstaand netwerk en heeft begin april landelijke dekking.. Ben is Partner in Sport van NOC*NSF.

Voor meer informatie:
Henny van der Heiden, Manager In- en Externe Betrekkingen Telefoon: (070) 305 5000, Mobiel: (06) 2409 5376, Email: (pers@ben.nl).