Overnamegesprekken tussen JVH gaming en de Errèl groep

NPM Capital

Tilburg, 16 maart 2000

Overnamegesprekken tussen JVH gaming en de Errèl groep

JVH gaming, één van de grootste spelers op de markt van kans- en behendigheidsspelen in Nederland, zal door de overname van de Errèl Groep, marktleider worden in de speelautomatenbranche in Nederland en tevens haar internationale positie aanzienlijk versterken. Afrondende gesprekken zullen naar verwachting medio april plaatsvinden.

De Errèl Groep is een van de grotere gerenommeerde ondernemingen actief op het gebied van speelautomaten in de gehele bedrijfskolom.

JVH werd in september vorig jaar nog versterkt met twee nieuwe financiële aandeelhouders, namelijk ABN ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen