Nieuw softwarepakket voor makelaars: 'Effect'

Datum nieuwsfeit: 17-03-2000

VBO

NIEUW SOFTWAREPAKKET VOOR MAKELAARS 'EFFECT'

Op maandagavond 13 maart j.l. is in het 'Business Centrum Helmond' het nieuwe softwarepakket voor VBO-makelaars en vastgoedadviseurs gepresenteerd: Effect voor Windows.

De VBO is, mede door haar uitstekende dienstverlening en klantgerichtheid, een sterk groeiende brancheorganisatie voor makelaars en vastgoedadviseurs die momenteel met haar bijna 600 leden op dit terrein de een na grootste organisatie in Nederland is. Het softwarepakket vervangt de verouderde DOS-versie. In het nieuwe pakket is optimaal gebruik gemaakt van de vele mogelijkheden die Windows biedt. De aanwezige leden waren dan ook zeer enthousiast.

Ir. Ruud Roelofs, hoofd ontwikkeling van de firma Effector BV, demonstreerde enkele van de diverse mogelijkheden van het nieuwe pakket.
O.a.:

- een documentengenerator voor alle op een makelaarskantoor aanwezige
overeenkomsten, zoals bijvoorbeeld koop-, huur- en dergelijke;
- een module om taxatierapporten te vervaardigen;
- een woninguitwisselingsmodule, inclusief foto's; ingevoerde panden
zijn na communicatie met de centrale computer, direct zichtbaar op
internet (www.huisplein.nl);

- een geavanceerd zoekmechanisme waarmee zowel de consument, als de makelaar vraag en aanbod bij elkaar kan brengen. Na opgave van de zoekcriteria van een woningzoekende wordt het bijbehorende aanbod
gezocht en bewaard;

- een factuurmodule.

Het gebruik voor VBO-leden is bij het lidmaatschap inbegrepen. Niet VBO-leden kunnen het programma tegen betaling ook aanschaffen (f 3.500,-).

..................................................................

Noot voor redacties