IT-bedrijf ARINSO International komt naar BXS

Argus
ARINSO International komt naar BXS
17 - 3 - 2000
Snelgroeiend IT-bedrijf ontvouwt ambitieuze expansieplannen ARINSO International begint vandaag met een reeks internationale roadshows n.a.v. de introductie op de Eerste Markt van de Beurs van Brussel. Via een gecombineerd bod wil ARINSO zijn expansieplannen ten uitvoer brengen. Het bod loopt van 16 tot 28 maart 2000, en kan eventueel vervroegd worden afgesloten. Voor een eerste notering wordt gemikt op 31 maart. ARINSO zal meteen noteren op de Termijnmarkt. Fortis Bank is lead manager voor de operatie, co-lead managers zijn Bank Degroof en KBC Securities.
De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen