Nominatie bedrijf Zetten voor Gelderse Ondernemer van 2000

Datum nieuwsfeit: 18-03-2000

13 maart 2000

Zettense ondernemer genomineerd voor Gelderse Ondernemer van het Jaar

Directeur Ramon van Reine van het Zettense bedrijf ACSI Internationale Campinggids heeft na een strenge selectie een nominatie gekregen voor de verkiezing Gelderse Ondernemer van het Jaar 2000. TV Gelderland nam afgelopen week een kijkje bij ACSI en maakte een portret van het bedrijf en haar genomineerde directeur. Op zaterdag 18 en zondag 19 maart vindt op TV Gelderland de uitzending plaats in het programma Gelders Business Klimaat. De uitzending is te zien op zaterdag om 11.30 uur. Herhalingen zijn op diezelfde dag om 17.00 en zondag om 11.30 en 22.30 uur.

De verkiezing voor Gelderse Ondernemer van het Jaar is een initiatief van Omroep Gelderland en Provincie Gelderland. Door een vakkundige jury onder leiding van Jan Kamminga worden 12 kandidaten geselecteerd. Om voor de verkiezing in aanmerking te komen, moet de ondernemer met zijn bedrijf aan een aantal criteria voldoen. Er wordt onder meer gekeken naar productinnovatie, sociaal beleid, scholingsmogelijkheden, creatief ondernemerschap, financiële positie van het bedrijf, samenwerking met andere bedrijven, maatschappelijke betrokkenheid en milieu. De uitslag van de verkiezing zal eind mei bekend zijn.

ACSI vestigt al jaren de aandacht op zich met haar innovatieve campinggidsen, camping cd-roms mét ingebouwde routeplanner en de Internetsite www.eurocampings.net, waar de complete informatie over
8.000 Europese campings on-line staat. ACSI is tevens marktleider van de georganiseerde caravan- en camperrondreizen.
Meer inlichtingen: ACSI Internationale Campinggids en ACSI Caravan & Camper Rally's, Guido van den Tillaart, tel. 0488-421260 of 0488-452055, Internet www.acsi-gids.com. Meer informatie over de verkiezing Gelderse Ondernemer van het Jaar staat op www.gelderseondernemer.nl.

NB Voor eenieder die ACSI een warm hart toedraagt, surf op Internet naar www.gelderseondernemer.nl
en stem op Ramon van Reine!!!