Formule beurs Buitenshuis blijft succesvol

Datum nieuwsfeit: 19-03-2000
Sfeer van ruimte, licht en 'buitengevoel'
Formule Buitenshuis blijft succesvol

Rotterdam, 19 maart 2000 - De beurs Buitenshuis heeft met circa 31.700 bezoekers bewezen dat de behoefte aan informatie over bloemen, planten en tuinen groot is. Ondanks het mooie weer zijn in het weekend de meeste bezoekers naar de beurs gekomen. De stands en gangpaden liepen vol en bij sommige exposanten was een wachtrij om de nodige informatie te verkrijgen. De beurs die in de nieuwe hal werd georganiseerd had een sfeer van ruimte, licht en 'buitengevoel'. Het niveau van de stands werd gekenmerkt door kwaliteit, degelijkheid en design.

Ondanks de dalende trend in beursbezoekers kan de organisatie van Buitenshuis terugkijken op een succesvolle beurs. Vorig jaar werd de beurs voor het eerst georganiseerd en kon men spreken van een geslaagde formule. Uit onderzoek van het bureau Wemar was er echter grote vraag naar modeltuinen voor terras en balkon. RTB Beurzen heeft dit jaar daarop in het beursconcept ingespeeld.

Internet
Bezoekers kunnen nog nagenieten van de beurs op de internetsite: informatie verzamelen over de producten van de exposanten die hun interesse opwekten of gewoonweg bladeren in het fotodagboek van de afgelopen periode. De site is te openen op buitenshuis.nl.
Visma
Vandaag en morgen wordt de beurs Buitenshuis 2000 afgebouwd om onmiddellijk plaats te maken voor Visma 2000, de grootste hengelsportbeurs van Europa. Woensdag 22 maart gaat de beurs open. De vele nieuwtjes die de fabrikanten van materiaal, aas, kleding en boten ten toon spreiden zal voor menige sportvisser verbazing uitlokken. Bovendien is er een groot aanbod van visreizen en visvakanties voor de sportieve visser maar ook voor het complete gezin. Het thema van de beurs is 'Vissen zonder grenzen, vissers op reis'. De beurs is te bezoeken tot en met zondag 26 maart 2000.

Organisatie
Buitenshuis 2000 wordt georganiseerd door RTB Beurzen. Ook Visma 2000, de grootste hengelsportbeurs van Europa is bekend bij talrijke bezoekers (van woensdag 22 tot en met zondag 26 maart a.s.). In het najaar treft u in Ahoy' Rotterdam de beurzen Femina en Sfeer & Interieur (6 tot en met 15 oktober), SkiHapp 2000 (19 tot en met 22 oktober) en Cupido aan. Daarnaast organiseert RTB Beurzen ook de vakbeurzen View en Hout. RTB Beurzen is de eerste en enige beursorganisatie die vooralsnog ISO 9002 gecertificeerd is.

Noot voor redacties