Nederlands Kampioenschap Snowboard in de sneeuw

Datum nieuwsfeit: 19-03-2000
Keywords: Nederlandse Ski Vereniging,NSkiV,NSV,Dutch Ski Federation,Netherlands Ski Federation,Fédération de Ski Néerlandaise,Niederländischer Schi Verband,Niederländischer Ski Verband,Sneeuw,Ski,Wintersport,Skiën,Langlaufen,Langlauf,Snowboarden,Biathlon,Biatlon,Noordse combinatie,Holland Ski Team,Skibanen,Skimagazine,Ski Magazine,Sneeuwfit,Skigymnastiek,Ski Vereniging,Skivereniging,Slalom,Reuzenslalom,Halfpipe,Snowboard,Snowboarding,Schansspringen,Freestyle,Alpine,Thedo Remmelink,Marcella Boerma,Harald de Man,Skibond,Wedstrijdskiën,Bergsport,Reisverzekering,Reisverzekeringen,Rolski,Rolskiën,Tourskiën,Tiefschnee,Diepsneeuw,Off-piste

NEDERLANDSE SKI VERENIGING

wintersport wedstrijdsport vereniging verzekeringen

Nieuws!

links brievenbus sitemap

NK Snowboard in de sneeuw 19 t/m 26 maart

Behalve een kampioenschap op de banen in Nederland organiseert Snowboard Holland ook een NK in de sneeuw. Dit seizoen vindt het NK plaats in Fiss, gelegen in hartje Tirol in Oostenrijk.

Fiss ligt vlakbij het bekende plaatsje Serfaus en heeft een groot pistegebied met voor elk wat wils. Tussen de 1200 en 2540 meter hoogte zijn eenvoudige blauwe tot lastige zwarte pistes te vinden, met natuurlijk voldoende eet- en drinkgelegenheden die je onderweg tegenkomt. Het dorp, met een grote voetgangerszone is s-avonds autovrij en bijzonder sfeervol. Doordat er bij de onlangs gemoderniseerde liften een grote opslagplaats is voor boards en skis behoort het sjouwen met materiaal hier tot de verleden tijd.

Op deze plek organiseert Snowboard Holland haar kampioenschap. Van 19 tot en met 26 maart staan er een Boardercross, Halfpipe, Parallelslalom en Reuzenslalom op het programma. Wil je meer informatie over het programma of deelname hieraan, neem dan contact op met Snowboard Holland, 070 - 310 11 42 of houd de internetsite in de gaten: www.snowboard.nl Voor meer informatie over Fiss neem je contact op met het Tourismus Verband Fiss: +43 5476 6441 of www.fiss.at. Vorige

de europeesche Official partner NEDERLANDSE SKI VERENIGING

op wintersport | wedstrijdsport | vereniging | verzekeringen links | brievenbus | sitemap | home

design: medi@web