Draadloos electronisch betalen nieuw op Belgische markt

Datum nieuwsfeit: 20-03-2000
RAM Mobile Data persbericht

Draadloos electronisch betalen in première op Belgische markt

RAM Mobile Data en Cardfon kondigen eerste mobiele betaalterminal aan voor on-line creditcard verificatie
Brussel - 20 maart 2000

RAM Mobile Data, added value systeem integrator voor draadloze datacommunicatie, en CARDFON, vooraanstaand ontwikkelaar en leverancier van Card Technology, kondigen vandaag een nieuw systeem voor draadloze electronische betaaltransacties aan. Met deze mobiele terminal kunnen klanten in gans België betalen met alle courante kredietkaarten zoals Eurocard, Mastercard en Visa.

"De mobiele creditcard terminal is uitermate interessant voor ondernemingen die diensten en producten al-dan-niet aan huis ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen