Wegwerkzaamheden Prismalaan in Zoetermeer

Datum nieuwsfeit: 20-03-2000

Wegwerkzaamheden Prismalaan,
vanaf 20 maart a.s.

Vanaf maandag 20 maart aanstaande is in verband met de aanleg van een fietspad, asfalteringswerkzaamheden en een verkeersdrempel de Prismalaan afgesloten voor doorgaand autoverkeer. Deze werkzaamheden zullen in twee fasen worden uitgevoerd.

Eerste fase
In de eerste fase, van maandag 20 maart tot en met zondag 9 april aanstaande, is de Prismalaan afgesloten tussen de Juweellaan en de inrit naar het parkeerterrein van Sportcentrum 'De Veur'. Tevens zal in de eerste fase de Juweellaan voor circa één week worden afgesloten in verband met asfaltering en voorbereidende werkzaamheden op de kruising Juweellaan/Prismalaan. Sportcentrum 'De Veur' is bereikbaar voor autoverkeer via de Spectrumsingel - Prismalaan.
Tweede fase
Deze begint vanaf maandag 10 april en duurt tot en met vrijdag 28 april aanstaande. De Prismalaan zal worden afgesloten tussen de Spectrumsingel en de inrit naar het parkeerterrein van Sportcentrum 'De Veur'.
Tevens zal in deze fase de Spectrumsingel voor circa één week worden afgesloten in verband met de aanleg van een verkeersdrempel en asfal-teringswerkzaamheden op de kruising Prismalaan/Spectrumsingel. Sportcentrum 'De Veur' is in deze periode bereikbaar voor autoverkeer via de Juweellaan - Prismalaan.

De wegomleidingen worden aangegeven door middel van verkeers- en tekstborden.
De werkzaamheden zijn afhankelijk van de weersomstandigheden. Voetgangers en (brom)fietsers kunnen tijdens de werkzaamheden wel gebruik blijven maken van de Prismalaan.

Openbaar vervoer
De bussen 18 en 19 die gebruik maken van de Prismalaan zullen tijdens de werkzaamheden worden omgeleid. Er zullen, tijdelijk, drie haltes worden verplaatst, op de haltes zal worden aangegeven waar reizigers terecht kunnen gedurende deze werkzaamheden.
Dit gebeurt in goed overleg met Connexxion, de uitvoerende busmaatschappij.

Informatie
Voor informatie over deze werkzaamheden kunt u terecht in de wijkpost Rokkeveen, op het spreekuur op maandag-, dinsdag-, woensdag- of vrijdagmiddag tussen 14.30-16.00 uur.
De wijkpost is op werkdagen, tussen 07.30 en 16.00 uur, bereikbaar onder telefoonnummer (079) 346 9006.

Gemeente Zoetermeer © March 2000

Last update: 14 March 2000 (10:39)