Mobile AMD-processor in Compaq notebook-computer

Datum nieuwsfeit: 20-03-2000

Mobile AMD-processor in Compaq professionele notebook-computer

Sunnyvale, Californie (Verenigde Staten), 20 maart 2000 - AMD heeft bekendgemaakt dat de 475MHz Mobile AMD-K6-2-processor het hart zal vormen van de nieuwe Compaq Notebook 100, bestemd voor de zakelijke markt. De Notebook 100 levert opmerkelijk goede prestaties voor een gunstige prijs en wordt daarmee een aantrekkelijke keus voor een bredere markt. Het bedrijfsleven, met name het midden- en kleinbedrijf en het onderwijs zullen in deze notebook-computer de ideale machine vinden voor hun veeleisende toepassingen, want Compaq levert hem met gebundelde zakelijke software voor rond de ? 3000,- (ca.$1360).

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen