Congres: Internet Experience

Bedrijfsnaam

Amsterdam, 6 maart 2000

Internet Experience
De onbegrensde mogelijkheden van interactieve media

Netevents organiseert dinsdag 21 maart het congres Internet Experience in congrescentrum de Meervaart in Amsterdam. Dit congres richt zich op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van interactieve media en gaat in op de marketingmogelijkheden hiervan. Internet Experience is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in de marketing, nieuwe media en reclame.

De nieuwe technologieën op het gebied van interactieve media komen in een razend tempo op ons af. Internet experience geeft antwoord op de vragen: "Welke nieuwe ontwikkelingen gaan het maken in de toekomst?" en "Hoe kan een organisatie deze nieuwe technologieën als marketinginstrument inzetten?".

Onderwerpen
Tijdens het congres, waar Jaap van Till - netwerkarchitect bij Stratix Consulting Group - als dagvoorzitter zal optreden, worden uiteenlopende technologieën behandeld zoals internet via de breedbandkabel, Intelligent Agents en het virtual reality programma Quicktime van Apple. Verder wordt, in de vorm van een praktijkcase, het Easyeverything concept besproken door Ivar Gribnau en zal Robert Tercek - President bij Packetvideo USA - ingaan op het versturen van high quality video via draadloze netwerken. Ook wordt er door KPN een presentatie gegeven over het veelbesproken Wireless Application Protocol (WAP) en zal Jacob Pieterman van het internet service bedrijf WISH een demonstratie geven van de nieuwe virtuele omroep IMONE.

Doelgroep
Internet Experience is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in de marketing, reclame of interactieve media. Voor internetprofessionals, marketeers, creative directors, webmanagers, mediaplanners en consultants is dit congres de ideale mogelijkheid om met elkaar in contact te komen, ideeën op te doen, van gedachten te wisselen en van elkaar te leren.

Voor meer informatie over Internet Experience of over NetEvents kunt u contact opnemen met NetEvents: Joyce van Otterdijk of Sonja Neeft, e-mail info@netevents.nl, tel. (020) 586 99 99.