Sail 2000 kalender bij Alkmaar Nautiek

email: (info@nautiek.nl)

Sail 2000 kalender bij Alkmaar Nautiek

Datum: 24-3-00

Zeeschuimers en landrotten met een uitgesproken liefde voor zee en scheepvaart zijn al een tijdlang massaal surfend te vinden op www.nautiek.nl Met ruim zestienduizend hits per dag is deze site inmiddels uitgegroeid tot het toonaan-gevende Internetadres voor alles op maritiem gebied. De informatie, foto’s en films over rederijen en schepen, vermakelijke zeemansanecdotes en natuurlijk de online-boekenwinkel hebben menig Internetter inmiddels meegesleept in de wereld van de vaart.

Voor deze en andere scheepvaartliefhebbers is er nu de mogelijkheid om via www.nautiek.nl gratis in het bezit te komen van de Dutchtone Sail 2000 scheepvaartka-lender. Deze grote ( 48 x 46 cm) kalender, met daarop 12 kleurenfoto’s van s’werelds mooiste Tall Ships, is exclusief voor Dutchtone ontworpen en dus niet in de winkel verkrijgbaar. Dutchtone heeft van deze unieke kalender de laatste 100 exemplaren beschikbaar gesteld aan Alkmaar Nautiek om deze via hun internetsite gratis aan hun klanten aan te bieden.

Voor meer informatie over hoe u een exemplaar van deze kalender voor uzelf kunt reser-veren , gaat u naar www.nautiek.nl of belt u met 072-5155494

Organisatie: Alkmaar Nautiek

adres: Cannenburg 9