Directeur Kremers van Events & Tours BV overleden

Datum nieuwsfeit: 21-03-2000

Harry Kremers, directeur Events & Tours BV, overleden op 21 maart jl.

Capelle a/d IJssel, maart 2000 - - Op het moment dat de voorbereidingen van Explore the Document nog in volle gang zijn, is Harry Kremers - initiator en drijvende kracht achter dit evenement - plotseling op 21 maart, op de leeftijd van bijna 52 jaar, overleden.
Harry Kremers was een gedreven persoonlijkheid die onder meer al vele soortgelijke evenementen organiseerde. Met veel kennis over en contacten binnen het vakgebied. Een vakgebied dat hij altijd prominent vertegenwoordigde. Zijn directe, recht door zee, benadering heeft in de loop der jaren tot vele successen voor de branche geleid.
Events & Tours BV, waarvan Harry Kremers aandeelhouder was, werd door hem met ontzettend veel enthousiasme en inzet geleid. Van de overige twee aandeelhouders - Henk Sliedrecht en Otto Roumimper - zal Henk Sliedrecht tijdelijk de directie voeren. Verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van Events & Tours is nu Else Petersen, Office Manager.

Events & Tours heeft ruime ervaring in het organiseren van congressen en beurzen zoals Explore the Document. Congressen en bijeenkomsten worden, geheel of gedeeltelijk georganiseerd; inclusief registratie, administratie, catering, eventueel sociaal programma enzovoort. Als organisatiebureau richt Events & Tours zich ook op bedrijven en instellingen die voor hun zakenrelaties of werknemers een bijzonder arrangement willen. Het accent ligt op exclusiviteit en originaliteit; een programma op maat door middel van destination management: de reis, het verblijf én de begeleiding ter plaatse.

Events & Tours, Postbus 616, 2900 AP Capelle a/d IJssel. Tel.: +31 10 458 71 90. Fax.: +31 10 451 08 70. E-mail: (info@eventours.com)

Voor redactionele informatie: Ref.: PB0200 Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PR (Influx@cs.com)
www.influx-pr.com