Kopiëren en send-to-email met HP LaserJet 8000 en 8100

Datum nieuwsfeit: 21-03-2000

UPGRADE KIT VOOR HP LASERJET 8000 EN 8100

Kopiëren en send-to-email nu ook mogelijk met de HP LaserJet 8000 en 8100

Amstelveen, 21 maart 2000 - Hewlett-Packard vereenvoudigt kantoorprocessen nog verder met de nieuwe HP LaserJet MFP Upgrade Kit voor HP LaserJet 8000 en 8100 printers. De HP LaserJet MFP Upgrade Kit laat gebruikers direct vanaf het controlepaneel van de HP LaserJet kopiëren of de 'send-to-email'-optie gebruiken.

De HP LaserJet 8000 en 8100 waren al uitgerust met de Mopying functionaliteit die het mogelijk maakt meer originelen te printen zonder het netwerk te beïnvloeden. Met de upgrade kit kunnen gebruikers van de HP LaserJet 8000 en 8100 extra functionaliteit toevoegen zonder eerdere productinvesteringen in gevaar te brengen. De upgrade kit verhoogt de productiviteit met mogelijkheden als 'proof and hold', het opslaan van taken, en beveiligd afdrukken met pin-code. Tevens kan de gebruiker nu ook kopiëren bij de printer. Daarnaast stelt de send-to-email-optie LaserJet-gebruikers in staat papieren informatie in de vorm van e-mail te versturen, in een fractie van de tijd en tegen een fractie van de kosten van traditionele methodes, zoals post, fax en koeriers.

De HP LaserJet MFP Upgrade Kit is vanaf 1 april 2000 verkrijgbaar bij elke gekwalificeerde HP-reseller.

Informatie over Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent bestaat uit HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 85.400 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Noot voor redacties