Politiebericht Brabant-Zuid-Oost

Datum nieuwsfeit: 21-03-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost, plaats: Eindhoven e.o 21-03-2000 3e persbericht van dinsdag 21 maart 2000

Eindhoven: Oplichting
Omstreeks 20 maart is er in de omgeving van Schubertlaan bij diverse flatwoningen aangebeld en gevraagd of de bewoners lid wilden worden van een ontstoppingsbedrijf voor het luttele bedrag van Fl. 12.50 per maand. De flatbewoners nemen echter nagenoeg allemaal automatisch deel aan een ontstoppingsfonds van nog geen gulden per maand. Deze praktijk lijkt zeer veel op oplichting en mensen in de regio worden dan ook gewaarschuwd na te denken of men dit wel moet doen.
Eindhoven: Rood licht controle
Vanmiddag ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen