Bijdrage PvdA aan debat Wetsvoorstel studiefinanciering 2000

Datum nieuwsfeit: 21-03-2000
Partij van de Arbeid

Bijdrage van Mariëtte Hamer (PvdA) aan het plenaire debat op 21/3 over het Wetsvoorstel studiefinanciering 2000

Den Haag, 21 maart 2000

BIJDRAGE VAN MARIËTTE HAMER (PVDA) AAN HET PLENAIRE DEBAT OVER HET WETSVOORSTEL STUDIEFINANCIERING 2000

Algemene beoordeling
Het Wetsvoorstel studiefinanciering 2000 is een voortvloeisel van de vorig jaar april behandelde nota 'Flexibele studiefinanciering'. Tijdens deze behandeling heeft de PvdA al uitgesproken dat de veranderingen die in het verleden hebben plaatsgevonden in het stelsel van studiefinanciering niet altijd ten goede kwamen aan de duidelijkheid, overzichtelijkheid en flexibiliteit van het stelsel. Daarom vindt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen