Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Datum nieuwsfeit: 22-03-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 22-03-2000
Persbericht district De Leijgraaf

CONTROLE VREEMDELINGENDIENST Tijdens een controle in een club in Uden heeft de politie dinsdagavond 3 dames aangehouden die illegaal in Nederland bleken te zijn. Zij zijn alle drie in vreemdelingenbewaring gesteld en zullen uit Nederland worden verwijderd. Een vierde dame toonde een Nederlands paspoort dat na controle vals bleek te zijn. Ook zij is aangehouden en ingesloten. DIEFSTAL ALUMINIUM In de nacht van dinsdag op woensdag is bij een bedrijf aan de Linie in Uden een container met duizenden kilos aluminiumresten gestolen. Het hek rondom het bedrijf bleek vernield te zijn. CONTROLE SNELHEID Op de Violierstraat in Uden controleerde de politie woensdagmiddag de snelheid van 1077 passerende voertuigen. 96 bestuurders reden te hard waarvan de hoogst gemeten snelheid 96 km/u. bedroeg waar 50 km/u. is toegestaan. DIEFSTAL UIT AUTOS Dinsdagavond hebben onbekenden ingebroken in twee autos die geparkeerd stonden aan de Middegaal in Veghel. Uit een auto verdween de geluidsinstallatie en de hoedenplank waarin de boxen gemonteerd zaten. Uit de andere auto verdween een telefoon. Van beide autos bleek een ruit vernield te zijn. Uit twee autos die geparkeerd stonden bij een woningen aan het Spoorven in Veghel verdwenen in de nacht van dinsdag op woensdag de geluidsinstallaties en kleding. Van de autos werd een portierslot vernield. Ook een auto die geparkeerd stond aan de Ypelaar in Veghel bleek opengebroken te zijn. De eigenaar mist eveneens de geluidsinstallatie. In Uden werd in dezelfde nacht ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Nassaustraat. DIEFSTAL AUTO Dinsdagavond is in Schaijk een groen/blauwe Toyota Carina gestolen. De auto, kenteken HG-BT-66, stond geparkeerd aan de Bossestraat.. In de nacht van dinsdag op woensdag verdween vanaf de Broekmorgen in Uden