Nieuw nummer Uitvaart verschenen

Datum nieuwsfeit: 23-03-2000
Op 23 maart verschijnt het nieuwe nummer van UITVAART, het onafhankelijke vakblad voor het uitvaartwezen. Daarin ondermeer:

NIEUWS
Restauratie grafmonument Willem van Oranje; perfecte moord; begraafplaatsontwerp IJburg genomineerd; monument Van de Lubbe gestolen; onthulling monument Rotterdam; afbreekbare lijkhoezen verplicht in Den Haag. NIEUWS BELGIE: doodsoorzaken Vlaanderen; Funeral Awards
BEGRAAFPLAATSEXPLOITATIE: ZELF DOEN OF PRIVATISEREN? Bij de exploitatie van de begraafplaatsen is vaak de cruciale vraag: zelf doorgaan of privatiseren? In de gemeente Arnhem werd dat afwegingsproces groots aangepakt. Drie ambitieniveaus, vier alternatieve exploitatievormen en een stadsgesprek om de bevolking erbij te betrekken.

ESTAFETTECOLUMN: Jeannine Leduc, fractievoorzitter ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen