Bernadette Massar en Berry Kost ontvangen stimuleringsprijs

Bernadette Massar en Berry Kost ontvangen stimuleringsprijs
Den Haag, 23 maart 2000

P E R S B E R I C H T

Bernadette Massar en Berry Kost ontvangen stimuleringsprijs uit handen van Erica Terpstra. Tijdens de bijeenkomst van het Olympisch Business Netwerk op woensdag 22 maart j.l. in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk is door Erica Terpstra, bestuurslid NOC.NSF, een aantal stimuleringsprijzen uitgereikt aan Bernadette Massar bij de vrouwen en René Kost bij de mannen. Zij zijn gekozen als meest talentvolle sporters met een handicap in de regio van het Olympisch Steunpunt Regio Den Haag.

Voor deze bijeenkomst waren 4 talentvolle sporters van de Nederlandse Bond voor Aangepaste Sporten (Nebas) genomineerd. Zij hebben het afgelopen jaar aansprekende resultaten bereikt. Genomineerd waren: Anne Marie van de Besselaar uit Pijnacker (wedstrijdzwemmen), Bernadette Massar uit Delft (wedstrijdzwemmen), Berry Kost uit Den Haag (rolstoeltennis) en Youssef El Arkoubi uit Den Haag (voetbal). De prijzen in de vorm van faciliteiten ter waarde van in totaal fl. 500,-, zijn beschikbaar gesteld door K-Swiss en het Olympisch Steunpunt.

Noot voor redacties