Regeling van werkzaamheden Tweede Kamer

Tweede Kamer der Staten Generaal

regeling van werkzaamheden 23 maart 2000

Gemaakt: 24-3-2000 tijd: 9:5

Regeling van werkzaamheden d.d. 23 maart 2000 (ongecorrigeerd) De voorzitter: Ik stel voor, toe te voegen aan de agenda voor de volgende week: - het debat over de Europese Top, met maximumspreektijden van 10 minuten voor PvdA, CDA en VVD, van 7 minuten voor D66 en GroenLinks en van 5 minuten voor de overige fracties. Ik stel voor, te behandelen in de vergaderingen van 18, 19 en 20 april: - het wetsvoorstel Wijziging van de Wet wapens en munitie met betrekking tot de strafmaat voor verboden wapenbezit en verboden wapenhandel (26586). Ik stel voor, de stukken 23635, nr.18, 23817, nr. 62, 24653, nr. 26, 26079, nr. 23,
26238, nr.13, 26527, nr. 12, 26617, 26625, 26707, nr. 19, 26710,
26800-XI, nrs. 55, 56 en 57, 26800-IV, nr. 14 en 26800-III, nr. 8, voor kennisgeving aan te nemen. ** Overeenkomstig de voorstellen van de voorzitter wordt besloten. De voorzitter: Het woord is aan de heer Verhagen. ** De heer Verhagen (CDA): Mevrouw de voorzitter. Gistermiddag hebben wij de al dan niet lang verwachte evaluatie inzake Kosovo gekregen. Mijn fractie hecht eraan, op korte termijn plenair hierover van gedachten te kunnen wisselen met de minister-president, de minister van Defensie en de minister van Buitenlandse Zaken. Ik hecht er ook aan om de voorkeur van onze fractie voor de woordvoering kenbaar te maken. Wat ons betreft zou het een debat van fractievoorzitters moeten zijn. Ik verzoek u dus, die stappen te zetten die ertoe kunnen leiden dat wij op korte termijn een debat met de betrokken bewindslieden kunnen hebben over de evaluatie inzake Kosovo. De voorzitter: Ik teken hierbij aan dat fracties zelf bepalen wie hun woordvoerder is in een debat. Ik stel voor, dit deel van het stenogram door te geleiden naar de regering. ** Daartoe wordt besloten. De voorzitter: Het woord is aan de heer Geluk. ** De heer Geluk (VVD): Voorzitter. Ik vraag u, de verslagen van een algemeen overleg over het mestbeleid en van een algemeen overleg over de glastuinbouw op de agenda van de Kamer te plaatsen, beide apart uiteraard. De voorzitter: Ik stel voor, aan dit verzoek te voldoen. ** Daartoe wordt besloten. De voorzitter: Ik zal een nader voorstel aan de Kamer doen over het tijdstip van behandeling. ** (Einde regeling van werkzaamheden)