Wijziging in raad van commissarissen Baan Company

Datum nieuwsfeit: 24-03-2000

SCHOEP EN VAN DER TOORN

WIJZIGING IN RAAD VAN COMMISSARISSEN BAAN COMPANY

Barneveld (Nederland) en Herndon (Virginia), 24 maart 2000 . Baan Company N.V. (Nasdaq: BAANF; Ase: BAAN) maakt bekend dat Henk van den Breemen zijn lidmaatschap van de Raad van Commissarissen om gezondheidsredenen heeft beëindigd. .Henk is voor ons erg waardevol geweest en het spijt ons dat hij de Raad moet verlaten., aldus Pierre Everaert. Henk van den Breemen was eerder Chef Staf van het Nederlandse leger en sinds maart 1999 lid van de Raad van Commissarissen. Van den Breemen was sinds februari niet meer actief inzetbaar.

De Raad van Commissarissen van Baan bestaat momenteel uit waarnemend voorzitter Joop Janssen, Hans Wortmann, William Grabe en David Hodgson. Pierre Everaert is momenteel interim-CEO van Baan, maar zal na deze tijdelijk functie zijn toezichthoudende functie met betrekking tot de Raad weer oppakken.

Baan Company
Het in 1978 opgerichte Baan Company (Nasdaq: BAANF; Ase: BAAN) levert wereldwijd bedrijfsoplossingen. Het product- en dienstenaanbod van Baan Company bestaat uit geïntegreerde services en op componenten gebaseerde applicaties, die de gehele 'value chain' van ondernemingen bestrijken; zo levert Baan applicaties voor e-commerce, Customer Relationship Management, Enterprise Resource Planning, Supply Chain Management en Corporate Knowledge Management. De oplossingen van Baan Company, geïmplementeerd op meer dan 13.000 customer sites wereldwijd, dragen bij aan strategische groei, verbetering van bedrijfsprocessen, meer flexibiliteit en minder complexiteit.

Baan Company heeft een hoofdkantoor in zowel Nederland (Barneveld) als de VS (Herndon, Virginia). Voor meer informatie kunt u terecht op de volgende website: www.baan.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Baan Company Brodeur Schoep & Van der Toorn
Peter Kramer Ina van der Meulen