Samenwerking tussen Holland House en Appic in Singapore

Datum nieuwsfeit: 24-03-2000
Persbericht

Appic (S) Pte. Ltd. distributeur van UNISPOOL in Azië Samenwerking tussen Holland House en Appic bekrachtigd

Singapore/Brakel, maart 2000 - Holland House, wereld marktleider op het gebied van output managementoplossingen, heeft bekendgemaakt dat Appic (S) Pte Ltd de distributeur wordt van UNISPOOL in Azië. Appic ontwikkelt integreerbare output managementsoftware en verzorgt tevens de marketing en technische ondersteuning ervan. Met UNISPOOL is Appic nog beter in staat om haar klanten een complete output managementoplossing te bieden.

UNISPOOL, het voornaamste product van Holland House, is een output managementsysteem voor grootschalige en heterogene netwerkomgevingen, waarmee outputverkeer binnen een organisatie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen