SIMAC ICT wint The Thinnovation Award 2000

Datum nieuwsfeit: 24-03-2000

SIMAC ICT BV wint met het project ZwitserLeven The Thinnovation Award 2000

Zoetermeer, 24 maart 2000

Op donderdagavond 23 maart jl. is tijdens een gala-avond bekend gemaakt wie de door CDG en Citrix geïnitieerde Thinnovation Award 2000, een intitiatief van CDG en Citrix, gewonnen heeft. Namelijk Simac ICT BV met het project ZwitserLeven.

De vakjury, bestaande uit Rob van der Hoeven - Regional Manager Benelux Citrix, Seyit Seme - Voorzitter THIN Client/Server SIG van de Netwerk Gebruikers en Erik Bosman - Technisch Redacteur Windows 2000 Magazine en Netwerkcomputing, had na gedegen onderzoek 10 van de 25 ingezonden projecten genomineerd.

De keus om het project ZwitserLeven Award-winnaar te maken is er mede op gebaseerd dat alle componenten om van een Thin-Client/Server Computing omgeving te profiteren aanwezig zijn. En, de omgeving was zeer professioneel opgezet zodat ook de opvang van groei in de toekomst gewaarborgd is.

Eervolle vermeldingen verdienen uiteraard ook de nummer 2 en 3, respectievelijk Syntegra Groep B.V. met het project Stichting Integraal Rechtshulp Informatie-Systeem (IRIS), Onderdeel Ministerie van Justitie en ASG De Veer Automatisering met het project Stichting HES (Hogeschool voor Economische Studies) Amsterdam.

The Thinnovation Awards is een gezamenlijk initiatief van CDG en Citrix om de speurtocht naar nieuwe en innovatieve toepassingen aan te moedigen bij Citrix Solution Network Partners. De groeipotentie van de Server-Based Computing markt is enorm, vooral omdat we nog maar aan het begin staan van een nieuwe wereld van mogelijkheden.