Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 24-03-2000

Politiebericht Friesland, plaats: Regio 24-03-2000 Politieberichten van vrijdag 24 maart (07.00 uur) tot en met 13.00 uur

Marrum: inbraak bedrijf
Afgelopen nacht werd ingebroken in een bedrijf aan de Botniaweg. Door verbreking van een deur kwam men het kantoor binnen. Uit een kluis het kantoor werd een gering geldbedrag weggenomen, terwijl uit een kassalade in de winkel wat kleingeld werd meegenomen. Door een 31-jarige inwoonster uit Marrum is aangifte gedaan.
Sneek: diefstal auto
Van donderdag op vrijdag werd een personenauto, merk Audi 80, kleur blauw, voorzien van het kenteken YV-29-HJ, gestolen. De auto stond voor de woning van de eigenaar aan de Rijperhemstraat geparkeerd. De eigenaar, een man van 27 jaar, heeft aangifte gedaan.
Joure: diefstal geld
Donderdag tussen 12.30 en 17.30 uur heeft men uit het kantoor van een autorijschool aan de Scheen geld weggenomen. Het geld lag in een portemonnee in een bureaulade. Door het in- en uitlopen van mensen bij de autorijschool, is het moeilijk na te gaan wie in het kantoor zijn geweest. Een vrouw van 60 jaar uit Joure heeft aangifte gedaan.
Veenwouden: inbraak winkel
Afgelopen nacht heeft men ingebroken in de Garantmarkt aan de Nieuwe Weg. Een raam werd uit een kozijn van de winkel gehaald en zo is men het pand binnengekomen. Uit de winkel werd een sigaretten en shag weggenomen. De waarde van het ontvreemde bedraagt ongeveer f 7500.- Door de eigenaar, een man van 40 jaar uit Veenwouden is aangifte gedaan.

Bureau Voorlichting & PR: 058 - 880 8272