Presentatie bus Nederlands Elftal voor EURO 2000

Datum nieuwsfeit: 25-03-2000

CONNEXXION

Onthulling EURO 2000(tm) bus Nederlands Elftal

Op 25 maart a.s. wordt de bus voor het Nederlands Voetbalelftal gepresenteerd aan publiek en media. Het Nederlands Elftal zal tijdens het EK Voetbal van deze luxe touringcar gebruik maken. Mevrouw A.M. Vliegenthart, Staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport zal de officiële onthulling verrichten en de bus overdragen aan Euro 2000-directeur Harry Been.

De onthulling vindt plaats op het terrein van de voetbalvereniging Blauw Zwart en start feestelijk om 15.00 uur (Dr. Mansveltkade te Wassenaar).
De bus voor het Nederlands Elftal is de eerste in een serie van 16. Alle deelnemende teams zullen gebruik gaan maken van een unieke spelersbus, gereden door conneXXion tours. De bussen zijn in opdracht van conneXXion, official supplier van EURO 2000(tm), ontworpen.
Fans, jeugdleden van de voetbalverenigingen uit de omgeving en andere belangstellenden zijn uitgenodigd. De twee jeugdleden die het meest origineel 'in Oranje' zijn gekleed, winnen kaartjes voor een wedstrijd van het Nederlands Elftal tijdens het EK.

Voor de jeugd verzorgt adidas een aantal voetbalattracties. Iedereen is vanaf 14.00 uur welkom.

Noot voor redacties