YER werft senior managers 'nieuwe stijl' op eigentijdse wijze

Datum nieuwsfeit: 26-03-2000
Young Executive Recruitment werft senior managers nieuwe stijl op eigentijdse wijze

26 maart 2000

Young Executive Recruitment (YER) werft senior managers nieuwe stijl met de eigentijdse wervingsinstrumenten Adverteren en Internet. Met de twee nieuwe bedrijfsactiviteiten YER Senior Management Recruitment en YER Interim Executives speelt YER op eigentijdse wijze in op de explosieve vraag naar managers nieuwe stijl. YER Interim Executives vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam en YER Senior Management Recruitment vanuit een geheel nieuwe vestiging in Den Bosch.

Door de snelle veranderingen in het bedrijfsleven - onder andere ingegeven door e-commerce - en dientengevolge in de werving van personeel, groeit de vraag naar managers nieuwe stijl explosief. Het werving & selectiebureau Young Executive Recruitment signaleert over de gehele linie, maar vooral in de sectoren zakelijke dienstverlening, handel en industrie de grote behoefte aan enerzijds tijdelijke inzetbare project managers en anderzijds de instroom van leidinggevende professionals die snel kunnen schakelen en in staat zijn om effectief in te spelen op de nieuwe economie. De tijd van life-time employment en old boys lijkt definitief voorbij.

Het werven en selecteren door het inzetten van diverse geïntegreerde wervingsinstrumenten is de bewezen succesformule van YER: naast de instrumenten Adverteren en Internet maakt het gebruik van een geavanceerde database met ruim 90.000 kandidaten en van Executive Search. YER telt 140 medewerkers en heeft vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Den Bosch en Brussel.

Young Executive Recruitment
Hogehilweg 10