Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 27-03-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven 27-03-2000 3e persbericht 27 maart 2000

Berichten uit de regio

Eindhoven: Emballage
Van een gesloten terrein bij een pand aan het Stratumseind is de laatste week regelmatig emballage gestolen. In totaal zijn het inmiddels 155 kratten met een waarde van fl. 3.222,-.
Helmond: Diefstal auto
Maandag is rond 17.00 uur van de Ameidewal een blauwe Opel Vectra, kenteken HP-PG-26, gestolen.

Helmond: Snelheidscontroles
Maandag zijn aan de Edelhertlaan van 16.00 tot 18.00 uur 446 voertuigen op snelheid gecontroleerd. 24 voorbijgangers reden boven de toegestane 50 km per uur. De hoogst gemeten snelheid was 71 km per uur. Van 18.30 tot 19.30 uur reden op de weg door de Rijpel van de 131 voorbijgangers 17 voertuigen boven de toegestane 50 km per uur. Hier was de hoogste snelheid 70 km per uur.

Someren: Brutaal
Op een bouwterrein aan de Muldersweg zijn dit weekend een hoeveelheid cement, zand en een aantal pakken steenwol verdwenen. Men heeft de op het bouwterrein aanwezige betonmolen gebruikt om van het gestolen zand en cement cementmortel te maken.

Valkenswaard: Autogordelcontrole
Aan de Markt is maandag van 10.00 tot 12.00 uur gecontroleerd op het dragen van de autogordel. Van 75 passerende voertuigen werden 6 automobilisten bekeurd.

Oirschot: Diefstal aanhanger
Van een bedrijfsterrein aan de Liempdsedijk is dit weekend een groene aanhanger verdwenen.