Rogue Wave Software kondigt Multi-Tier Technical Support aan

ROGUE WAVE

Rogue Wave Software wereldwijde Multi-Tier Technical Support
Rogue Wave Software kondigt wereldwijde Multi-Tier Technical Support aan

Support op drie niveaus voldoen aan de toenemende eisen van bedrijfskritieke applicaties en ontwikkeling

Boulder, CO - 27 maart 2000 - Rogue Wave Software (NASDAQ: RWAV), de toonaangevende leverancier voor het ontwikkelen van oplossingen op maat voor e-commerce applicaties op Internet time, meldt vandaag dat haar multi-tier technische support voor klanten wereldwijd gaat gelden. Deze aankondiging bevestigt de betrokkenheid en toewijding van Rogue Wave Software om de beste ondersteuning aan de software-industrie aan te bieden. Glenn Miller, Directeur van Research And Development van OptInfo beschreef zijn ervaringen met de technische supportafdeling van Rogue Wave als volgt:' Het is letterlijk de beste support voor een product dat ik ooit heb gekregen en ik werk al meer dan twintig jaar in de software-ontwikkelings industrie.'
Het wordt noodzakelijk om 24 uur per dag technische support beschikbaar te stellen door de stijgende behoefte van bedrijven om producten te ontwikkelen en ze op tijd op de markt te brengen. Als deze applicaties eenmaal in productie zijn genomen, hebben bedrijven nog steeds constante technische support nodig. Om bedrijven zeker te stellen dat ze het meeste uit hun investering kunnen halen, biedt Rogue Wave Silver, Gold en Custom technische support aan voor haar multi-platform producten. Deze mogelijkheden zijn ontworpen om aan de complexiteit en vakkundigheid van de klanten van Rogue Wave te kunnen voldoen.

Gold Support
Gold Support is de voornaamste aanbieding van support, afgestemd op klanten die hoge eisen stellen aan beschikbaarheid. Gold Support van Rogue Wave garandeert de tijd die nodig is voor de oplossing - uniek in de markt. Gold Support biedt tevens voorrang bij de Advanced Technical Support engineers 24 uur per dag, zeven dagen per week om te helpen bij bedrijfskritische projecten.

Silver Support
Silver Support, het standaard supportniveau van Rogue Wave, betekent een uitgebreid supportpakket voor klanten met strategische business systems. Dit standaardniveau is nu uitgebreid zodat bijna alle klanten van Rogue Wave wereldwijd twaalf uur per dag (van 08:00 uur tot 20:00 uur lokale tijd) technische support kunnen krijgen. Klanten met Silver Support krijgen toegang tot de technical support engineers van Rogue Wave via de telefoon, online of via e-mail voor het oplossen van problemen of technisch advies. Huidige klanten die momenteel een onderhouds- en supportcontract hebben, zullen automatisch in Silver Support terechtkomen.

Custom Support
Met Custom Support kan Rogue Wave een supportovereenkomst aan elke klant op maat aanbieden als Gold noch Silver Support de eisen van de klant beantwoorden.

Rogue Wave Software, Inc.
Rogue Wave Software, Inc. (NASDAQ: RWAV) is een toonaangevende leverancier van software-oplossingen en professional services voor het ontwikkelen van e-commerce applicaties voor business-to-business. Vandaag de dag gebruiken meer dan 300.000 ontwikkelaars wereldwijd de producten van Rogue Wave om de ontwikkeling op Internet time van applicaties te vereenvoudigen. Klanten zijn onder andere Fortune 500 bedrijven die het voortouw hebben genomen in e-business, zoals Cisco Systems, 3COM Corporation, AT&T, Bank of America, Fujitsu, Hewlett Packard, IBM, MCI, Merrill Lynch, Morgan Stanly en Sun Microsystems. Het hoofdkantoor van Rogue Wave Software is in Boulder, Colorado, VS en de onderneming heeft kantoren in Europa. Op Internet is Rogue Wave te vinden op www.roguewave.com.

Rogue Wave en .h++ zijn geregistreerde merken van Rogue Wave Software, Inc. Alle andere merken en productnamen zijn eigendom van de respectievelijke eigenaren. Copyright (c) 2000 Rogue Wave Software, Inc. Alle rechten voorbehouden.
Noot aan de redactie;

Noot voor redacties