GENICOM weer bekroond in AS/400 Technology Showcase Awards

Datum nieuwsfeit: 27-03-2000
GENICOM weer bekroond in AS/400 Technology Showcase Awards

Brussel, 27 maart 2000 -- GENICOM heeft wederom beide printergerelateerde prijzen voor het beste product ontvangen in de AS/4000 Technology Showcase Product Excellence Awards 2000.

Voor het tweede achtereenvolgende jaar heeft GENICOM beide prijzen in de printercategorie veroverd. De wereldwijde leverancier van netwerkintegratie en printers heeft een award ontvangen voor de beste IPDS printer met de GENICOM 4940 IPDS lijn-matrix printer. De toekenning voor de beste lijn-printer heeft GENICOM verdiend met de standaard 4940 printer. De prijzen zijn overhandigd tijdens een receptie in San Diego, Californië. Er zijn winnaars gekozen in 45 verschillende hardware en software categorieën tijdens een online stemproces door abonnees van het AS/400 Technology Showcase Magazine.

"Het winnen van beide categorieën twee jaar achter elkaar is een grote eer, omdat de AS/400 eindgebruikers hiermee hun erkenning van de kwaliteit van onze producten weergeven," zegt Wayne Burstein, AS/400 Product Marketing Manager voor GENICOM.

GENICOM levert de meest complete reeks AS/400 printers in de industrie. Haar lijn-matrix printers, seriële matrix printers en laser printers zijn ontworpen voor de meest veeleisende printertoepassingen in het middenmarktsegment. De 4940 lijn-matrix printer levert een uitstekende prestatie en is zeer betrouwbaar. Het is de enige matrix printer met een levenslange garantie op vitale onderdelen als het gepatenteerde shuttlemechanisme en de striker bar in deze bedrijfstak.

GENICOM
GENICOM Corporation is een leverancier van netwerkintegratie, multivendor services en printers met een focus op de middelgrote, client/server markt. In omzet is GENICOM de derde printerfabrikant ter wereld. GENICOM ontwerpt en levert een brede lijn van high-performance seriële matrix printers, lijn-matrix printers, pagina printers, thermische printers en printers voor de reisindustrie. Aanvullend levert GENICOM een lijn van printerbenodigdheden, onderdelen en services. Verder is GENICOM de leverancier van Digital/Compaq printerproducten. Het hoofdkantoor van GENICOM is in Washington DC gevestigd. Voor meer informatie over de firma en haar portfolio van zakelijke printers en services kunt u terecht op het World Wide Web: www.GENICOM.com.
Hinke de Koning Communicatie
Telefoonnummer: +31 (0)187 - 470 233
E-mail: (pers@dekoningcom.nl)
www.dekoningcom.nl