Informatie Anne Vondelingprijs 1999 politieke journalistiek

Partij van de Arbeid

STICHTING

ANNE VONDELINGPRIJS

De Stichting Anne Vondelingprijs maakt bekend dat zal worden uitgereikt:

DE ANNE VONDELINGPRIJS 1999
voor politieke journalistiek
De prijs bedraagt f. 5.000.- Hij wordt toegekend aan de auteur(s) van een in het jaar 1999 in de Nederlandse pers geschreven artikel (of reeks artikelen) waarin blijk wordt gegeven van een kritische visie op de politiek en op heldere wijze politieke problemen toegankelijk worden gemaakt. De jury zal journalistiek werk beoordelen van beschrijvende, analyserende of commentariërende aard over politieke onderwerpen in de ruime zin des woords. De Anne Vondelingprijs, die voor de negentiende maal zal worden uitgereikt, wordt jaarlijks toegekend.

Personen, die eigen of andermans werk onder de aandacht van de jury willen brengen, worden uitgenodigd dat te doen vóór 19 april 2000.
Correspondentieadres: Stichting Anne Vondelingprijs, t.a.v. Annika Baarslag, Tweede Kamer, Postbus 20018, 2500 EA Den Haag.