Data onderweg op de T28 Serie van Ericsson

persberichten

27 maart 2000

Data onderweg op de T28 Serie van Ericsson

Hoofddorp, 27 maart 2000 Psion Dacom heeft de beschikbaarheid van de data-oplossing aangekondigd voor de T28, T28SC en de T28 World series. Voor de huidige gebruikers van de Gold Card Global, Gold Card NetGlobal en Gold Card ISDN van Dacom biedt deze aanvulling op de Gold Card ondersteuning voor de laatste telefoons.

De T28 series GSM upgrade is ontwikkeld binnen het Ericsson Approved programma. Deze op de consument afgestemde GSM, versterkt de reputatie van Psion Dacom als een leidende vernieuwer in de ontwikkeling van mobiele draadloze data en het streven van het bedrijf om samen te werken met de belangrijkste GSM-fabrikanten voor het ontwikkelen van wereldwijde mobiele communicatie-oplossingen.

"We zijn erg verheugd om één van de eerste verkopers te zijn, die de mobiele data-oplossing kan bieden voor de Ericsson T28, T28SC en T28 World series, " vertelt Graeme Gordon, GSM Product Manager Psion Dacom. "De Gold Card biedt nu ondersteuning aan meer dan 175 mobiele telefoons. Er wordt een krachtig communicatiepakket aangeboden voor de mobiele professional, die betrouwbare voice- en dataconnectiviteit wil hebben vanaf elke locatie."

Psion Dacom
Psion Dacom PLC is de mobiele datacommunicatie afdeling van Psion PLC; een organisatie die zich richt op het leveren van mobiele internetoplossingen. Het bedrijf heeft 300 mensen in dienst en is gevestigd in Milton Keynes, Engeland, waar het mobiele communicatie en connectiviteitsproducten ontwerpt, fabriceert en op de markt zet. De Psion Dacom producten zijn van de hoogste kwaliteit en zijn ISO 9002 gecertificeerd. Tevens staan de producten wereldwijd bekend als betrouwbaar.

Psion Nederland BV, gevestigd te Hoofddorp, distribueert handheld- en palmtop computers, programmatuur en datacommunicatieproducten. Het assortiment van Psion-producten omvat een grote verscheidenheid aan modellen, software en randapparatuur. De Psion-producten worden verkocht via een uitgebreid netwerk van dealers, distributeurs en VAR's.

Noot voor redacties