Inspraakprocedure Noordhovense- en Benthuizerplas Zoetermeer

Datum nieuwsfeit: 27-03-2000

Inspraakprocedure Plan van aanpak inrichting Noordhovense- en Benthuizerplas, vanaf maandag 27 maart a.s.

Het plassengebied aan de noordrand van Zoetermeer zal in 2001 zijn voltooiing krijgen. Het gebied rondom de plassen is zo langzamerhand vrijwel overal bewoond.
Daarom heeft Zoetermeer besloten om het ontwerp voor een inrichtingsplan in een inspraakprocedure te brengen. Deze periode loopt van 27 maart tot en met 24 april a.s. Op dinsdag 28 maart wordt een inloopavond georganiseerd waarop belangstellenden een presentatie van het Plan van aanpak krijgen en er is ruime gelegenheid tot het stellen van vragen.
Dit om uw eventuele ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen