Dia Services op InterNetworking Event

Datum nieuwsfeit: 28-03-2000

DIA SERVICES BV

Unieke E-tool voor one-to-one communicatie

DiA Services BV introduceert unieke software voor internet tijdens de beurs The InterNetworking Event van 28 t/m 30 maart in de Rai in Amsterdam.
De NetZapper biedt de net-adverteerder oneindig veel mogelijkheden voor desktopadvertising en one to one marketing.
Met de NetZapper wordt internet een effectief medium voor de net-adverteerder om zijn boodschap te verspreiden. Of het nu om commercials, advertenties, nieuws, aanbiedingen etc. gaat. De boodschappen komen bij de gebruiker op het NetZapperscherm of de internetters worden via een hot link direct naar de site van de adverteerder geleid. Dus zonder tussenkomst van een browser, direct op de desktop

One-to-one marketing op internet. Iedereen roept het. Met de NetZapper kan het. Deze software tool vangt respons op van acties en registreert eveneens het gedrag van de internetter die geïnteresseerd is in de site van de adverteerder. De data wordt opgeslagen in een beveiligde dedicated database. Zo leert de adverteerder zijn doelgroep kennen en kan one-to-one marketing gaan bedrijven middels het opzetten van een dialoog met zijn doelgroep en zelfs met individuen in de doelgroep.

Het inhaken op loyalty programma's, het bewerkstelligen van transacties, het kan allemaal. De NetZapper is leverbaar als een standaardversie maar maatwerk is natuurlijk mogelijk. De software is compact en wordt razendsnel via internet/diskette of cd-rom verspreid. De software is eenvoudig te installeren en staat altijd standby op de pc van de gebruiker. Deze gepatenteerde software biedt zowel de adverteerder als de gebruiker vele mogelijkheden tot interactie.

Voor informatie:
DiA Services, Han Terwindt, Brigitte van de Veen, Rob Poulus telefoonnummer:

www.netzapper.nl
(sales@netzapper.nl)