World Online en Firetalk bundelen krachten

Datum nieuwsfeit: 28-03-2000
World Online en Firetalk bundelen krachten om geïntegreerde communicatiediensten in heel Europa aan te bieden

Rotterdam/San Francisco, 28 maart 2000 - Vandaag hebben World Online International, de snel groeiende pan-Europese Internetcommunicatieonderneming, en Firetalk Communications aangekondigd samen te gaan werken om Firetalk's voice services te leveren aan Internet gebruikers door heel Europa. Door het toevoegen van Firetalk worden World Online's Internetdiensten versterkt met een krachtig voice communicatiesysteem dat meerdere spraakdiensten in één down-load combineert.
De overeenkomst houdt in dat World Online door middel van Firetalk de klanten een complete oplossing voor instant messaging en spraakcommunicatie kan bieden. ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen